ببینید | «تانک خورها» در مسیر تلویزیون افتاد 

مجموعه تلویزیونی «تانک خورها»، از ماه آینده، مهر پخش می‌شود. ماه‌های نخست آغاز جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹، زمان وقوع رویداد‌های این مجموعه ۳۲ قسمتی است. در این مجموعه تلویزیونی چند گونه نمایشی با همدیگر ترکیب شده است از جنگی و خانوادگی تا طنز و اجتماعی.
کد خبر: ۱۴۷۱۹۶۱
تعداد بازدید : 0


پیمان جبلی رئیس رسانه ملی پیش از این به پشت صحنه این سریال رفته و از روند تولید آن بازدید کرده بود. وی در حاشیه این بازدید گفته بود: این سریال یک نگاه نوآورانه به تاریخ دفاع مقدس است. آنچه که در پشت صحنه جنگ اتفاق می‌افتد و همچنین روابط طبیعی و انسانی که بین رزمندگان رخ می‌دهد و داستان‌هایی که روایت می‌شود، آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد.

تصویربرداری بخش بسیاری از این سریال در شهرک دفاع مقدس انجام شده است. سریال «تانک خورها» که در فضایی جدی و با رگه‌هایی از طنز در حوزه دفاع مقدس ساخته می‌شود در حال تصویربرداری است.

«تانک خورها» سریالی به کارگردانی پرویز شیخ طادی، تهیه کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی محمد صادق رمضانی مقدم در گروه تولیدات تاریخی سیمافیلم ساخته می‌شود. آرش مجیدی، سروش جمشیدی، بهراد خرازی، علیرضا استادی، احمد نجفی، ثریا قاسمی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها